ARMADA BOSTÄDER A B ER DALA BETANING PÅ NY SPIS,NY KYL OCH FRSSKÅP

 
Om man vill  nya  Spis eller  ny kyl o frysskåp   i din lägenhet.
Kostar per   månad 50 kr exra   på    huran.
Om vill ha  en     Ny     Spis   och kyl och frusskå   koster  150  kr
På år kostar 1800:00 kr
Man kan inte dela bretal  summan
Om  Jag bor min lägenhet  med  ny Spis    nyt kyl ock frysskåp  i    31  till  .
Så kostar det ca 56000:00 kronor  ± hyran på   280000:00 kronor
 
Spis i min  lägenhet   är   1989 år
 

Om man vill  nya  Spis eller  ny kyl o frysskåp   i din lägenhet.
Kostar per   månad 50 kr exra   på    huran.
Om vill ha  en     Ny     Spis   och kyl och frusskå   koster  150  kr
På år kostar 1800:00 kr
Man kan inte dela bretal  summan
Om  Jag bor min lägenhet  med  ny Spis    nyt kyl ock frysskåp  i    31  till  .
Så kostar det ca 56000:00 kronor  ± hyran på   280000:00 kronor

Den 14/12 2019e december - snart är det jul

 
Hej alla. Idag fick jag en present av fastighetsbolaget Armada. Jag fick en väskkrok som man kan sätta fast på bordet... Tack Armada Boståder A B  . Bra jobbat att  köpa från  USA som i Åkersberga  Läger Jullappa  som bor  Armada Boståder A   B Dom saker jag har fått är bara löjliga, och ingenting jag anvönder i mitt hushåll.