Vad skulle dom på Konsumenternas Försäkringsbyrå tycka om Armada Fastighets AB som företa

 


 Anna-karin B Danfors  är chef   för Konsumenternas Försäkringsbyrå  och företag Arastighets AB I   Åkersberga som ligger 3 mr från Stocholm  i

 

Det skulle vara roligt att på Aktulle om Anna-Karin B Danfors och Lise-Lotte Billborn Förvaltningschef/Vice VD Armada Fastighets AB.

Skulle prata om HEMFÖRFÄKRING till hyresgäst i Åkersberga

 

 
Sveriges Television AB

·     

 

Jag har en hem försäkringbolag men företag som har min lägenhet vill  inte hjälp min försäkringbolaget  då

 

Jag heter Patric Melin och är 48 år ,  har en handikapp person som sitter i rullstol då.

Jag bor i Åkersberga i  lägenhet som jag   hyr av Armada Fastihets AB

Hur bor i lägenhet ca 25 år

Man har haft några vatten skada i min lägenhet

Som är en 2 rum & kök lägenhetsyta: 69,2 Km.

  kostar ca 7400 kr/ i hyra per månad. Företag som heter Armada Fastighets AB

Det som VD för heter Lise-Lotte Billborn.

När Armada skall renoverig av mitt badrum får

hyreslagen  40% reduktion då vi renoverar ditt

får jag ca 3000 kr/per månad under renovering då

Armada hjälper inte om man behöver låna en lägenhet

 

 Lillbrostigen 6   iÅkersberga norr om Stockhol
 
 
 

Jag har hem försäkring   men företag som har min lägenhet vill hjälpa till  ,men jag vatten skada som skall renovera  en då

 

 

Men försäkringbolag som heter Folksam

Vill ha besiktningsprotokoll där skadeorsak, omfattning och åtgärdsplan framgår

Då kan ni ombyggna av badrum

Men Armada Fastighets AB vill  hjälpa  till.

 

Jag tycker det är mycke fel  att  ,Armada vill hjälpa till.

 

                                          

Förvaltningschef/vice VD

Armada Fastighets AB

Hackstavägen 22

Box 505

184 25  ÅKERSBERGA

Tel 08 540 808 00

Fax 08-540 675 91

[email protected]

www.armadafast.se

Med vänliga hälsningar,