Jag är född i Land som skall bra funktionsnedsatta i Sverige

 Jag är född i Land som skall bra funktionsnedsatta i Sverige
Varför skall man ha skatt ? Om man får pengar av försäkringskassan i Sverige?
Jag hater Patric Melin och född med en Funktionsnedsatta i Sverige.

Min ekonomi i Sverige under 24 år har varit så pengar som jag fått av Försäkringskassa.
För att jag inte jobba då ,då får en sjukersättning.garantiersättning under 2019 9805 kr per månad då.
PÅ ett år är det ca 118000 kronor det är mycke pengar om bor mamma och pappa.
Jag bor inte oss mamma o pappa.När jag var 24 år flyttar hade jag till lägenhet . Då får man betal med lön som är på 9805 kr per månad på .
Jag har får Bostastillägg på ca 5220 kroror per måad då
Sen får jag betala Avdrag för preliminär skall som är på ca 2060 kronor.
 
 
Varför betala man skatt på pengar som får av Försäkringskaaan