Resa bakåt i tiden.

Nu ska jag berätta lite ur mitt livs historia.
Nu går jag tillbaka till 1990 då va jag 18 år och bodde hemma hos mina föräldrar.
 
 
Här är jag i Grekland. Det här är år 2000. Det ser skönt ut.
 
 
 
Här ligger jag och solar i Grekland. Det är skönt och vattnet va långgrunt.
 
 
 
 
Här ser ni hur långgrunt det är.
 
 
Här sitter jag på en båt när när jag va på Teneriffa. 
Jag har varit på Teneriffa ca 10 gånger.
 
 
Här va jag på kurs i Småland. Där fick jag köra en 4-hjuling. Det va jättekul.
 
 
 
Det här är Midsommar 2001 som jag tillbringade hos mina kompisar utanför Åkersberga.
Vi hade det jättebra och skoj. Bra väder va det också.
 
 
På den här bilden så tar vi in Hö. Det va jättekul.
 
 
Vedkapning pågår. Det va jättekul och det gör jag gärna om igen.
 
 
Här matar jag hästar i hagen. Dessutom ser ni en raritet. Min första moped.
 
 
På den här bilden är jag på andra sidan Jordklotet nämligen Bali.
 
 
 
Även detta foto är från Bali. Det högsta hotellet på ön.
 
 
 
Thailan. Mitt favoritland. Samma år som Tsunamin.
 
 
Thailand igen. Mår som en Prins med god mat.
 
 
 
Phuket. Thailand.Varmt i vattnet. Såååå skönt.
 
 
 
Det va den sista kvällen i Thailand. Vilken utsikt från restaurangen.
 
 
Här sitter vi och väntar på taxin som ska ta oss till Restaurangen.
 
 
Grekland igen. Dag för middag.
 
 
Midsommar för 17 år sen. 
 
 
Mina föräldrars båt. Den hade vi mycket roligt med.
 
 
Båten igen plus min lilla Jolle.
 
 
Nyår 2000 i Mexico. Det va jättevarmt och skönt.
 
 
Mexico.
 
 
Här ligger jag på stranden och har det skönt. Mexico.
 
 
Mexikansk strand.
 
 
Mexico. 
 
 
Mexico igen. Det va fint där.
 
 
Jag och min assistent i Mexico.
 
 
I Mexico har dom myggnät.
 
 
Kalla Sverige.
 
Nu har ni fått se en liten bit av mitt liv.