Min Midsommarvecka i Åre

Jag åkte till Arlanda tidigt på morgonen den 20:e Satt på Arlanda och väntade i 2 timmar. Jag va jättetrött.
Jag hade inte sovit något på hela natten.
 
 
 
 
Här va det jättekallt och jag väntade på min chaufför som skulle ta mej till Arlanda.
 
 
 
Här har jag kommit fram och fått lunch. Så här ser deras hus ut.
 
 
 
Det här är i Norge. Jag va där en heldag och det va underbart där. Alla va jättetrevliga.
 
 
 
Midsommarafton 2016 i Åre.
 
 
 
Här dricker jag cider och har det jättetrevligt.
 
 
 
Det är kul att se på när andra jobbar. Bygger en terass.
 
 
 
 
Här sitter jag på den nya fina terassen.
 
 
 
 
Här sitter vi och äter hamburgare på den nybyggda terassen och jag dricker Cider igen.
 
 
 
Här ligger jag och sover efter att ha druckit 4 cider..
 
 
 
 
Här äter jag en Norsk Hamburgare. Det va jättegod.
 
 
 
 
Det här är efterrätten i Norge.
 
 
 
 
Här sitter jag i Norge och har Norska flaggan i bakgrunden.