Jag har en idé.

När jag scannade några foton så fick jag en lysande idé att jag ska scanna foton till folk.
För jag har inget jobb och en utbildning i hur man scannar. Jag funderar på att göra en hemsida.
Jag kommer att ta 2 kr per foto och om man vill ha det på en usb-sticka så kostar den 50 kr. Plus eventuellt porto.
Ni kan maila mej om ni är intresserade. mailadressen är [email protected]
Här kommer några foton som jag just har scannat.
 
 
 
Här sitter jag och jobbar som fotomodell för en stol för handikappade. Det va jättebra. När åren gick fanns det inget att göra. Stolen är för barn, inte för vuxna.
 
 
 
 
Här ser ni min andra dator. Den hade en diskettbox och en låda som hade en av och på knapp.
Idag har man inte så. Idag har man bara en skärm. Och allt sitter i den och det mesta är trådlöst.
 
 
 
 
Här är min första assistent. Han jobbade åt i 3 år. Han va jättesnäll.
 
 
Här ser min mej som liten och leker med modellera. Jag va bara 5 år.
 
 
 
 
Här sitter jag och festar med några vänner. Jag va på Teneriffa i 10 år i rad. Sen blev det Thailand.