Vaxholm DEN 28/5 2015

I GÅR VAR DET DAX FÖR VAXHOLMSPREMIÄR! Jättefint väder, givetvis blev det fika, en supergod bakelse, mazarin och en fanta!
Sedan blev det en promenad, givetvis passar jag på att ta en paus, när det är så njutbart! Vattnet ger ro i själen, tycker jag!
Tillbaka i 1800 talet, gamla Vaxholm!
Jag var tvungen att låna ut mitt ansikte till en soldat från Vaxholms kastell! Komihåg, vi har inte roligare än vi gör oss! Ha en trevlig Fredagskväll! Jag ska köra en lugn Fredag, har varit och badat idag igen, så vila får det bli!
#1 - - Jennifer:

Hej Patric! Ville bara säga att jag tycker du har en fantastisk blogg och är en inspiration för andra! Jag hittade din blogg när jag sökte information om hur livet ser ut för personer med cerebral pares, jag har en dotter på tre år som är CPskadad. Tack för att du delar med dig och bjuder på dig själv! /Jennifer

Svar: Hej tack för att du titta in, du får gärna sprida den vidare. Om du har Facebook så pratar jag gärna vidare. Du får gärna komma med förslag om vad jag kan skriva om. Mvh Patric Melin
Patric Melin