Livet är upp och ner för mig just nu

31 Januari Det som är positivt nu är att det går bra på ridningen och träningen går rätt bra den också, och så har jag beställt en resa till Teneriffa 1/11 i en vecka med hel pension och två assistenter, vi ska ha jätte kul och inte tänka på något annat än sola och bada. Det sak bli jätte skönt, men jag skulle vilja åka till Thailand men man kan ju inte åka till Thailand hela tiden och dessutom är det väldigt dyrt. Jag lovar att ni kommer får se vad som har hänt då jag tänker ta massa kort. Det som är tråkigt i mitt liv är att allting har ett pris, det får man betala. Det är bara och vänta och se allting kan hända. Allting har sin gång i livet, allt har sina för och nackdelar. Men sånt är livet, man måste jobba, skratta och ha roligt även om det känns tungt. Det är därför jag inte har skrivit på en vecka. Det kommer att hända massa saker tror jag, man vet aldrig hur livet kan se ut. Idag har jag jobbat i cafét och sen har jag ätit middag som blev pasta. Sedan har jag legat i soffan, druckit starkcider som jag älskar, ätit godis, och sovit och tittat på film det är min fredagskväll idag även fast det är lördag. Det blir bio hela helgen hemma på grund att det dåliga vädret. Det kommer en överraskning snart till bloggen som jag håller på att jobba med. Imorgon är det redan Februari och nya räkningar är på väg sånt är livet... Det är tur att det bara är 28 dag den här månaden. Här kommer några underbara bilder där jag ska bo i en vecka i November